Sunday, September 25, 2011

„Lotte ja kuukivi saladus“

Ilusal 15. septembrikuu päeval käisid 1. ja 4. klass Männimäe külalistemaja salongkinos vaatamas lastefilmi „Lotte ja kuukivi saladus.“ Film jutustas Lotte ja tema onu Klausi seiklusest, et kätte saada kolm müstilist kuukivi. Kuid varsti selgus, et leidub veel teisigi, kes ihaldavad endale kolme salapärast kuukivi. Seikluslik film pakkus lastele väga palju nalja ja naeru.

Õpetaja rollis olles pean tõdema, et ettevõtmine oli igati vahva! Samal meelel olid minuga ka õpilased.

Õpilaste mõtteid

Mulle meeldis sealt kõige rohkem Tikk, kuna tal oli kolm kõrva. See oli ka äge, kui nad taimega kuu peale läksid. Mulle meeldis see ka, kui nad olid unenäos (Tarvo Raba, 4. klass)

Lotte on lahe, Lotte on ilus! (Marite Remmet, 1. klass)

Lotte oli nii äge ja lõbus. Mulle meeldis see, kui jänesed koju läksid ja siis meeldis veel unenägude maailm. See meeldis ka, kui Klaus ja jänes üleni punaseks läksid. Tegelikult oli kõik äge. Kui ma saaks, siis ma vaataks seda vähemalt sada korda veel, sest see oli nii äge ja lõbus film. Mulle meeldis see väga, väga, väga! (Angelika Andrejanov, 4. klass)


Triin Tukk

1. ja 4. klassi klassijuhataja

No comments: