Monday, September 24, 2012

Helsingis ja Serena veepargis

Holstre Kooli 7. klass käis 18. augustil eelmisel õppeaastal konkursil “Suitsuprii klass” saadud preemiaraha eest Helsingis ja Serena veepargis. Veepark asub Soomes, pealinnast  Helsingist 20 km kaugusel.

Meie reis algas hommikul kell 4.15 Holstre kooli juurest, sest laev väljus sadamast 7.30. Sellega sõitsime Helsingisse. Kui olime naaberriigi pealinna jõudnud, siis külastasime  vaatamisväärsusi. Minu jaoks kõige huvitam oli Kaljukirik, kuna ta oli väga suur ja ehitatud graniitkalju sisse.

Peale vaatamisväärsustega tutvumist sõitsime Serena veeparki. Kuna ilm oli soe ja bussis üsna palav, siis kõik ootasid väga, et saaks juba vette ujuma. Jõudes Serenasse, ootasime pisut ka järjekorras, saime käepaelad ja tormasime veemõnusid nautima. Kõik Serena sise- ja välibasseinid, liutorud, saunad ja õueatraktsioonid said läbi liueldud. Mulle meeldisid need torud, kus sai sõbraga koos rõngaga alla vette tuhiseda. Pärast mitmetunnist veepargikülastust läksime tagasi Helsingisse. Käisime McDonalds`-is söömas ja kaubanduskeskuses nimega Forum. Seal saime ise ringi vaadata ja kokkulepitud ajal pidime minema bussi juurde, et sadamasse sõita.

Kui olime laeva peal, siis saime ka seal ringi vaadata. See oli suurem praamlaev kui hommikul. Tallinnasse jõudsime hilisõhtul. Algas sõit kodu poole. Meie reis lõppes Holstre kooli juures.  Kõik olid väga väsinud. Minule meeldis  meie Soome reis, see oli väga meeldejääv.