Wednesday, April 17, 2013

Holstre Kooli 9.klass




Mina asusin õppima Holstre Koolis alles  7.klassist. Kooli võttis mind vastu selle kooli sekretär Õp. Maret Tammleht ja  minu tulevane klassijuhataja Helve Hrabrova. Nad olid äärmiselt sõbralikud ja vastutulelikud. Minu kolm siin koolis veedetud aastat on olnud vaatamata ette tulnud raskustele üsnagi meeldivad ja meeldejäävad.
 Meie kooli kollektiiv on alati vastutulelik, sõbralik ning tore. Klass kuhu ma sattusin on samuti tore. Meie klassi õpilased on omavahel nagu õed ja vennad. Me hoiame üksteist, aitame kui vaja ja oskame lõbusalt aega
veeta. Tänu abivalmitele õpetajatele ja klassikaaslastele olen ma suutnud
kõik raskused ületada ja  kui ongi mõni probleem, leidub  ikka keegi, kellele toetuda.
Tahan öelda suur aitäh kõigile õpetajatele, direktorile ning sõpradele,
tänu kellele  olen jõudnud 9. klassi lõpuni.


                                                                                                                     Marina Zvereva



Minu kooliaastad



Minu koolitee algas 2003 aastal  sellega, et ma käisin eelkoolis. Eelkool oli minujaoks päris huvitav, sain endale uusi sõpru ning  palju uut ja huvitavat teada. Koolis käisin koos vanema  õe Keithyga. 1.klassi läksin  2004 aastal. Minu esimeseks pinginaabriks oli Sandy. Kõik need aastad olid minujaoks rasked, pidi palju õppima ja polnud  eriti  sõpru. Aga nüüd kui ma käin 9.klassis on kõik hoopis teisiti, kõik on minuga palju sõbralikumad. Mu mälestused siin koolis on väga ilusad, mul on toredad klassikaaslased kellega ma saan hästi läbi ja mul on ka üks väga hea sõbranna, kellelt ma saan alati abi kui vaja. Väga kahju on siit ära minna, kuna see kool meeldib mulle, aga samas on hea meel ja  ma väga loodan, et me   lõpetame  ilusti 9.klassi ja läheme  edasi õppima, mitte ei jää niisama  koju  passima.




                                                                                                                                               Karina -Ly Pliiats      






       
Ülemine rida vasakult: Kristjan Pata, Tõnis Vahter, Tony Raud, Aarne Pärn, Georgi Jasnov, Erki Eismann, Germo Eismann, Jarmo Välk
Alumine rida vasakult: Geitrud Fia Kristjohann, Karina-Ly Pliiats, Marina Zvereva, Kelly Vaarend




















No comments: